14 Nisan 2012 Cumartesi

Kırmızı Kirazdan Mim 2 :)

1. Yemek olsan ne yemeği olurdun?
Makarna herkes tarafından sevilen bir yemektir eminim:))
2. Müzik aleti olsan hangisi olurdun?
Piyanonun sesi kulağıma hep hoş gelmiştir:)
3. Araba olsan hangisi olurdun?
Şimşek mekkuin oğlum seviyor:))
4. Aylardan hangisi olurdun?

Kasım olurdum, 28'inde ben doğdum, 29'unda oğlum doğdu...


5. Ayakkabı olsan hangisi olurdun?
Böyle ayaklarda olacaksam aynısından olmak isterdim ;)

6. Kıyafet olsan hangisi olurdun?
Rahat bir kıyafet olduğunu düşünüyorum
7. Renk olsan hangi renk olurdun?
Hepsinden olurdum... Çünkü her anım farklı bir renk...
8. Hayvan olsan hangisi olmak isterdin?
Asil ve insancıl seviyorum atları...
9.Şu an okuduğun kitabın 137. sayfasında ne var?
" Kalbinin sesini daha çok dinlemeye başla. Şöyle ki, zeka sadece dinler ama yürek her zaman bilir"
(Aile Bilgeliği; Robın Sharma)
Ne güzel bir cümle ile başlıyormuş 137. sayfa:))

Kırmızı kiraza çok teşekkür ediyorum... Bloğu burada

Benim mimlediklerim: Sessiz Prenses, Bir Ayda Masalı, Kardan Adamlar ve Kumdan Kaleler, Uyduruk Prenses, 365 Günlük

2 yorum:

  1. Ya sadece mim sorusunu kopyalayacaktım..Kulağımı çektiler :):)Nası yaptın onu söylesene bende yapayım bloğuma :):) güzel bişey..:)

    YanıtlaSil
  2. (Sessiz Prenses)
    :))))
    bana gelen mim sorularını da alamadım...
    bakarak yazdım bende:)))
    Google ye sağ tuş engeli sitene ekle yazın,oradan rahat bloğunuza uygulayabilirsiniz...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...