16 Mayıs 2012 Çarşamba

Bizde Anneler Günü

Anneler günü sabahına eşimin süpriz çiçeği ile uyandım:) Günüm güzel çiçekler ve sevgiyle süslendi:))

Notta şöyle yazıyordu: Canım oğlumun ve babasının birtanesi,  seni çok seviyoruz, Anneler Günün kutlu olsun...

Oğluma Kayracımm bugün anneler günü baban süpriz yapmış dedim:) oda bana iyi ki doğdun bebeğim dedi:))) Yavrum doğum günüm gibi algıladı, öyle demesi içimi ısıttı...

Varlığına binlerce kez Şükür ediyorum...

Tatlı Oğlum benim...
Oda çiçek verecekmiş:)
Annesinin Bebeği
Oğluşumun poz veren halleri...
Sevgi Seli
Hayatımın anlamını dillendiren kare...

Buda benim teşekkür notum:)

Annem İstanbul'da olduğundan telefonla kutladık... Ve uzaktaki tanıdığımız annelerimizle konuşup kutlama sohbetlerinden sonra eşim işe gitti... Bizde oğluşumla yengemlere gittip dört anne buluştuk... Yemeğe gittik, alışveriş yaptık...

 Bizim şekerler
Son olarakta meydana gidip eğlenmelerini seyrettik... Paten kayan abilerini, ablalarını ilgi ile izleyip kendilerince oyunlar oynadılar...

Biz Anneleriz:))



21 yorum:

  1. Çok güzel ve anlamlı yazı :) Birlikte mutlu nice anneler gününüze :)

    YanıtlaSil
  2. Çiçekler çok güzeller :))
    Bende daha nicelerini dilerim ;)

    YanıtlaSil
  3. gördüğüm güzel annelerin anneler gününü kutlarken kucağınıza hoşgeldin ödüllü mimi bırakıyorum kabul edersen..:))

    YanıtlaSil
  4. (Süreyya)
    Teşekkürler, ben de güzel dileklerini tüm güzel günlerinizde senin için diliyorum...

    YanıtlaSil
  5. (queen_ff)
    Teşekkürler... Ben de güzel günler dilerim...

    YanıtlaSil
  6. (crazywomanrosemary)
    Teşekkürler...
    hemen ilgilileniyorum:)))

    YanıtlaSil
  7. Dilek cim teknik bir sorun yaşadım,şimdi görebilirsin adını..:))

    YanıtlaSil
  8. canım ALLAH bu güzelliklerini daim eylesin saglıklı günlerle...

    YanıtlaSil
  9. En kötü gününüz böyle olsun inşallah.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Anasının kuzusu :)) maşallah çok tatlı. Oğlumun küçüklük halleri geldiaklıma :) anneler gününüz hergün kutlu olsun ;)

    YanıtlaSil
  11. (fadinin sanati)
    Sağol canım, hep beraber mutluluklar inşallah...

    YanıtlaSil
  12. (Nesrin)
    Teşekkürler Nesrincim...
    Güzel günler hep beraber bizlerin olur inşallah...

    YanıtlaSil
  13. (tarchin)
    teşekkürler, bende kutlarım...
    Anıların anımsanıp yüzlerde tatlı bir tebessüm oluşması ne güzel...

    YanıtlaSil
  14. Harikasınız:):):)

    YanıtlaSil
  15. (Beyaz Sayfa)
    Teşekkürler, Sen de çok tatlısın...

    YanıtlaSil
  16. maşallah size çoook tatlısınız...mutlu kalın...

    YanıtlaSil
  17. (Coşkunlu Figen)
    Teşekkürler, tatlı bakışında güzellik... Mutluluklar hepimizin olsun...

    YanıtlaSil
  18. (türkü dinle)
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...