6 Mayıs 2012 Pazar

Hayatımın 2009'u

Sevgili masal kahramanı, Kayıp Yıldız, Biriciğiiimmm, Acaba mı? , Hiçbir şey ve herşey, Lafanino, Tokideki ses ve elmyra ucuc sağolsunlar beni de hatırlayıp bu ödülü benimle paylaşmışlar...
Masal kahramanı blog arkadaşımın birde bu video için ricası vardı, onuda severek yerine getiriyor ve başlıyorum...
1.Biz de 11 arkadaşınıza veriyoruz bu ödülü.

2. Ödül aldıklarını bloglarına gidip haber vermemiz gerekiyor.
Bu durum benim için mutluluk olacak :))

3. Kendimizle ilgili 7 gerçek paylaşıyoruz.
İşte beklenen an:)

1.2009'da Evlenme teklifi aldım...

2. 2009'da Sözlendik...

3.2009'da Evlendik...

4.2009'da Nişanlandık...

5.Sıralama yanlış değil :))

6.2009'da İstanbul'dan çok çok uzaklara taşındık...

7.2009'da Oğlumuz oldu...

4. Bize ödül veren kişiye teşekkür ediyoruz...
Sevgili masal kahramanı , Kayıp Yıldız , Biriciğiiimm, Acaba mı? , Hiçbir şey ve herşey, Lafanino, Tokideki Ses ve elmyra ucuc blog arkadaşlarıma teşekkür ediyor... Hep beraber mutlulukları, güzellikleri paylaşmayı diliyorum...

5. Versatile Blogger Ödül fotosunu bloğumuza ekliyoruz...

22 yorum:

  1. teşekkürler... ödüle layık gördüğünüz için... en kısa sürede paylaşacağım ben de sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Her şeyi bir senede halletmişsiniz, ne güzel:) Ödül için teşekkürler, en kısa zamanda cevaplayacağım:)

    YanıtlaSil
  3. Canım harika bir Mim'miş bizde 10 ay içinde söz,nişan ve nikah yapmıştık:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. tekrar teşekkür ederim efendin blogumda paylaştım ödülümü :)

    YanıtlaSil
  5. (EMİNE ÖZTÜRK)
    :))çok sevindim...

    YanıtlaSil
  6. (Nesrin)
    :))) hepsi bir senede...
    Sevirim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. (derya)
    Teşekkürler canım:))
    sizde bizdensiniz...
    gerçi bizim 1 ay içinde oldu:)

    YanıtlaSil
  8. (bakimliolmakasktir)
    Teşekkürlerin için teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim en kısa zamanda ödülümü almaya tekrar gelicem.. :)) aşkı bulmuşken kaçırmadan 2inci aşkınızı da aynı senede bulmuşsunuz ne güzel rabbim herkese nasip etsin..

    YanıtlaSil
  10. canım hemen cevaplıyorum
    benide ödüle layık gördüğün için teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. (Elif butik pasta tasarım)
    Amin canım:)
    Her zaman beklerim...
    Ahmet kocaman öpüyoruz...:))

    YanıtlaSil
  12. (Bal Yanağın Hikayesi)
    Mervecim ben teşekkür ederim...
    Bal Yanağa öpücükler...

    YanıtlaSil
  13. 2009 ne güzelmiş öyle :) belki bir gün benimde öyle güzel bir yılım olur. Sonsuz mutluluklar dilerim^^

    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. canım benım içinde 2009 önemlı bir yıldı..ödül için teşekkürler en kısa zamanda cevaplıycam sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  15. (elmyra ucuc)
    Teşekkürler:)
    Güzel yıllar değil, güzel yıllarınız olsun...
    Güzellikleriniz sonsuz olsun...

    YanıtlaSil
  16. (fadinin sanati)
    Canımcımmm:))
    Sonsuz sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. : ) amanın aman ne kadra dolu bir yıl olmuş 2009 maşallah gerçi "Nasıl yaa?" diye düşündüm okurken ne yalan söyleyeyim özellikle evliliktemn sonra nişan olunca- sırası da bu şekilde diye belirtmişsiniz- iyice şaşırdım. :) Allah mutluluğunuzu daim etsin

    YanıtlaSil
  18. (don kişot mu olmalı)
    Amin... Sözlendikten yaklaşık bir ay sonra evlenmek için gün almaya gittik ve ertesi güne verdiler:)
    Bizde evlendik...
    Ertesi günde eşimin ailesi beni istemeye geld:) yüzükler takılıp nişan oldu:)))

    YanıtlaSil
  19. :) Hızına hayran kaldım Dilekcim. Çok teşekkür ederim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. (xenep)
    Teşekkürler... :))
    güzellikler sizlerin olsun...

    YanıtlaSil
  21. Çok incesin..yeni blogcanlarımdan seni ayırmak istemedim..ekleme için tekrar teşekkür ediyorum canım..:))

    YanıtlaSil
  22. (crazywomanrosemary)
    teşekkürler canımcım:)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...