9 Mayıs 2012 Çarşamba

Sadece İçine Bak


Kaçırma gözlerini hayattan. Hep hayatın içinde olsun bakışların. Hep kendi içinde. Baktığın kadar varsın bu hayatta. Hatta sadece bakmakla da yetinme. Görmen de lazım. Görüp te bilmen, bilip te sevmen lazım. Hayatı kendi içinde, kendini hayatın içinde.

Bir nefeslik molaları çok görme kendine. Arada bir karanlıkta kalsa da bir yanın, sakın pes etme. Çekil kendi kabuğuna bir süre. Sadece içine bak. Kendi aydınlığın senin içinde. Ara ve bul. Gerçeğin düşlerle bölünmesine, düşlerin gerçeğin altında ezilmesine izin verme.

Pauloa Coelho 

15 yorum:

  1. Canım ne kadar doğru teşekkürler paylaşım için bende beklerim sevgi
    ler...

    YanıtlaSil
  2. (derya)
    Teşekkürler...
    Ben de seni severek izliyorum:)))

    YanıtlaSil
  3. çok güzel yazmışsın....çok doğru tatlım..
    bloğuma beklerim tatlım...
    sevgiler
    chfashiontrend@blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. (chfashiontrend)
    Teşekkürler zaten takipcinim ben de beklerim...

    YanıtlaSil
  5. arada bunları yapmak gerek... yoksa işimiz hakikaten zor :)

    YanıtlaSil
  6. yapabilene ne mutlu ...

    YanıtlaSil
  7. (Adanın Annesi)
    Aslında hayatında yer verdimi...
    çözümüde devamında geliyor...

    YanıtlaSil
  8. (Nilhan - Küçük Mucizem)
    Yapılamayacak durumdan değil ki...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. keşke düşlerimizi gerçeklerden koruyabilsek..... kitaplarimolmadanasla'da miminiz var.. kabul ederseniz sevinirim...

    YanıtlaSil
  10. (EMİNE ÖZTÜRK)
    Keşke gerçeklerimize düşlerimizi iliştirebilsek...
    Severek kabul ederim...
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. canım ,okudugumuz kadar kolay olsa ne güzel olurdu. hep güzelliklere bakmak dilegiyle.. canım ben bir kaç gün yokum sapancaya gidiyorum görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  12. bu arada sayfan çok şık olmuş ,bende istiyorum.:)))

    YanıtlaSil
  13. (fadinin sanati)
    :)teşekkürler canım...
    okuduğumuz kadar kolay olmasa da,
    yaşantımıza tanıştıralım...

    Keyifli geçer inşallah,
    Elif içinde çok iyi olur hava değişimi çocukların boyunu uzatıyor diye gözlemliyorum ben...

    Tamam senin içinde hazırlarım:)))
    Sen gelmeden hazır olur, mailine yollarım:))

    YanıtlaSil
  14. keşke her zaman aklımızda tutabilsek bu güzel öğütleri...

    YanıtlaSil
  15. (ne yapmalı)
    :) yada bu tür öğütleri anımsatan, düşündüren yada paylaşanlarla yakınlaşmalı:))

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...