3 Mayıs 2012 Perşembe

Resimlerle Bir Günümüz

Bu hafta eşimin izinli olduğu günde gezmeye gittik... Bizim evimizin yakınındaki meydanda Bal Damlamla oyuncak arabasını deneme sürüşü yaptık :)) Arabayı daha çok minikken almıştık. Şimdi onu eğlendireceği düşünerek vermeye karar verdik... Öyle de oldu, oynadıkça keyif aldı...
Sonrasında alışveriş merkezine uğradık... Ve Müzik zamanı:)
Canan Ağcakaya'nın resim sergisinden bir iki kare...
Ve Resim zamanı :)
Harika resimler vardı, gezerken renklerin güzelliğinde kayboluyor insan, sadece bir kaçını burada paylaşabiliyorum...Oğlumun en beğendiği resimle anılarımıza bir kare daha yerleştirdik...
 Shrek ile karşılaştık :)
Yine biraz araba...
Birazda dinlenme...

Bu araba merakı hiç bitmez:))
Küçük Prensin yemek vakti...
Zamanı renkli kılıp böyle bir gün geçirdik... Eve vardığımızda saatin dakikaları yorulmuştu...

14 yorum:

  1. (GÜFTE)
    Zaten izleyicinizim,
    dükkanınıza geldim:)))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. güzel bir gün geçirmişsiniz ne güzel:))ahh o araba merakını sormayın:)) aynı dert bizde de var:)

    YanıtlaSil
  3. (Elif butik pasta tasarım)
    Teşekkürler Elifcim...
    Kız olunca bebek merakı,
    erkek olunca araba merakı:)))
    vazgeçemiyorlar:))

    YanıtlaSil
  4. :) :)
    bizde daha bebeyken bir araba almıştıkda saklamayı akıl edemedik :) oglum büyümeden kumanda falan kırıldı,biz oynadıkta:)

    hep güzel anılarınız olsun İnşallah...

    YanıtlaSil
  5. (EHA)
    :)) Olsun sizin oynamanızda güzel:)
    İnşallah hep beraber mutlu günler yaşarız..

    YanıtlaSil
  6. Dilek,cim merhaba kaç gündür bakamadım bloguma, eh Elif büyüdükçe zaman bana yetmez oldu saglık olsun tabıkı, ogluşunla gezmen harıka en keyıflı günerdir herhalde sevgiyle kalın :)))

    YanıtlaSil
  7. (fadinin sanati)
    Canım merak etmiştim seni...
    Mail atacaktım ki yorumun geldi...
    Bloğunda da bulamıyorum...
    Elif tüm zamanımı alıyor yazmışsın...
    feda olsun onlara zamanlar...
    Her halleri öyle güzel ve öyle hızlı büyüyorlarki her anlarını dolu dolu yaşamak lazım...
    Biz de şanslı olan annelerdeniz...
    Elifçiğe öpücükler...
    güzel günler, hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  8. canım merak etmen duygulandırdı beni sagolasın ...dogru söylüyorsun her anımız dolu dolu geçsin istıyorum ..bize emanet yavrularımızı hayırlısıyla büyütüp yetiştırmeyi nasip etsin rabbbim hepimize saglıklı güzel hafta sonları bizde öpuyoruz:)))

    YanıtlaSil
  9. mimledim sizi kabul edip cevaplamak isterseniz.

    YanıtlaSil
  10. (fadinin sanati)
    Amin canım... Merak ederim tabii değerlisiniz benim için...
    güzellikler diliyorum...

    YanıtlaSil
  11. (don kişot mu olmalı)
    Teşekkür ederek en kısa sürede yanıtlayacağımı bildiriyorum...

    YanıtlaSil
  12. Maşallah kuzuya ya, müzik dinlerken ki, dinlenirken ki bi de en alttaki fotoyu sevdim :)

    YanıtlaSil
  13. (sevda s.)
    :))) teşekkürler...
    İlginiz ne sıcak...
    sevgililerim sizinle...

    YanıtlaSil
  14. Ama ama bu çok yakışıklııı:)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...