1 Mayıs 2012 Salı

Nisan Ayı Filmlerim


Unutulmaz Film Replikleri

Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) – “Unutkanlar şanslıdır, çünkü hatalarının dertlerini çekmezler…”

Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) – “Neden bana gülümseyen her kıza aşık oluyorum…”

Interview with the vampire (1994) – “Sen zaten ölüsün, sadece seni yeniden canlandırmamı istiyorsun”

V for Vendetta (2005)- “Bu ihaneti unutmak için hiçbir sebep göremiyorum.”

Oldboy (2004) – “İster kum tanesi olsun, ister kaya, ikisi de suda aynı batar.”

Selvi Boylum, Al Yazmalım! (1977) – “Elini tuttum sıcacıktı, yüreği elimdeymiş gibi. ”

God Father (1972) – “Dostlarını kendine yakın tut, düşmanlarını daha da yakın.”

Romeo ve Juliet: “Şiddetle başlayan hazlar, şiddetle son bulurlar, Ölümleri olur zaferleri, Öpüşürken yok olan ateşle barut gibi.”

Seven (1995) – Yedi ölümcül günah vardır: Oburluk, öfke, hırs, kıskançlık, atalet, kibir ve şehvet.

Ölü Ozanlar Derneği (1989) – Vakit varken tomurcukları topla. Zaman hala uçup gidiyor… bugün gülümseyen bu çiçek; yarın ölüyor olabilir.

Fight Club (1999) – Tüm umudunuzu kaybetmek özgürlüktür…

John Malkovich Olmak (1999) – Tarih sadece son yaptığın şeyi hatırlar.

A Lot Like Love (2005) – Aptal gibi gözükmeye razı değilsen, aşık olmayı hak etmiyorsun demektir.

Ölü Ozanlar Derneği (1989) – Ormanda yol ikiye ayrılıyordu.Ben az kullanılanı seçtim.

Forrest Gump (1994) Hayat bir kutu çikolata gibidir, asla içinden ne çıkacağını bilemezsin…

Hitch (2005) – Hayat nefes aldığımız anların toplamından değil, nefesimizi kesen anların toplamından oluşur.

Twelve Monkeys (1995) – Doğru ya da yanlış diye birşey yok, sadece popüler fikirler var.

The 13th Warrior (1999) – Sen sesleri çizebilir misin? -Sesleri çizmek mi? Evet, ama onları konuşamam.

21 Grams (2003) – Hakikati arayan, onu bulmanın cezasına katlanır.

8½ (1963) – Beni olduğum gibi kabul et. Ancak o zaman birbirimizi keşfedebiliriz.

Memento (2000) – Kendimize kim olduğumuzu hatırlatmak için hepimizin aynalara gereksinimi var.

A Beautiful Mind (2001) – Dahiler soruyu görmeden cevabı görür.

The Sixth Sense (1999) – Ölü insanlar görüyorum ölü olduklarını bilmiyorlar…

Amélie (2001) – Parmak göğü gösterirken yalnızca aptallar parmağa bakar!

American Beauty (1999) – İnkar etmenin gücünü asla hafife alma.

American History X (1998) – Söylemek istediğin şeylerin özetini aslında birileri özetlemiştir , alıntı yaparak sende bunları özetleyebilirsin…

American Dream (1990) – Ama bana elmayla bisiklet arasındaki farkı anlatan birini okumanın ne anlamı var? Bisikleti ısırır, elmaya binersem, farkı anlarım.

Throw Momma From The Train (1987) – Suçlular hiçbir zaman yaşlanmaz.

Apollo 13 (1995) – Başarısızlık bir seçenek değildir.

In The Line Of Fire (1993) – İyi bir bakış silah kadar etkilidir.

Shakespeare in Love (1998) – Sen benimdin, rüyanın görkemiyle doldum. Ben rüyada sultandım, uyanınca hiç oldum.

Avatar (2010) – Güçlü bir kalbin var. Korkun yok! ama aptal! bir çocuk gibi davrandın.

The Godfather (1972) – Ona reddedemiyeceği bir teklif yapacağım. – Bu kağıdın üzerinde ya imzan ya beynin olur. – Dostlarını kendine yakın tut, düşmanlarını daha da yakın.

Intacto (2001) – En büyük bela, sadece korkudan gelir.

Batman (1989) – Sen hiç ayışığında şeytanla dansettin mi?

Batman Begins (2005) – Korkuyu birinin üzerinde kullanmak için önce kendi korkularının efendisi olmalısın.

The Dark Knight (2008) – O kadar basitse sen niye şimdiye kadar yapmadın?

Wag The Dog (1997) – Bugüne dair iyi bir plan, yarına dair mükemmel bir plandan iyidir.

Ost in Translation (2003) – Kim olduğunu ve ne istediğini daha fazla bildikçe, seni hayal kırıklığına uğratmalarına daha az izin verirsin.

Once upon a Time in America (1984) – Sana tek bıraktığım, ölümüme sebeb olduğunu düşünerek 35 yıl çektiğin vicdan azabı oldu.

Once Upon a Time in Mexico (2003) – Gizli ajanlar çok komik insanlardır. İktidar oyunlarında son gülen onlar olur.

Blade II (2002) – Avcıyı yakalamak istiyorsan avdan başlarsın.

Ice Age: The Meltdown (2006) – Ben iyiyim..ben iyiyim.. burda ölücemmm..!!

7 yorum:

  1. yeni sayfama beklerim :) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. (Beyaz Sayfa)
    7.ci izleyiciniz oldum...
    Hayırlı uğurlu olsun...
    Güzel paylaşımlar dilerim...:))

    YanıtlaSil
  3. Bunların hepsini izlediniz mi? :)Helal olsun diyorum:)

    YanıtlaSil
  4. (Nesrin)
    Evet izledim...
    1 ay boyunca 10 film çok mu? :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. (Nesrin)
    Bu arada replikleri izlemedim...
    Afişleri olan filmleri Nisan ayı boyunca aralıklı izledim...
    :))

    YanıtlaSil
  6. afişleri bulunan filmlerden sadece Küçük Gün Işığım'ı izlemiş bulunuyorum ve kesinlikle favorilerim arasında. herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  7. GulsahElpe:
    Teşekkürler...
    ben de o filmi severek izlemiştim...
    sevgiler...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...