9 Mayıs 2012 Çarşamba

Kitaplar Arasında

Sevgili Emine hanım Kitaplarım olmadan asla mimlemiş beni teşekkür ediyor, kitapları bol olsun diyorum...

1.Ne sıklıkla kitap okursun?
Yaklaşık bir ayda iki kitap okuyabiliyorum...

Oğlumada kitap okuyorum, onlarda sayılırsa ohooo çok çok kitap okuyorum:)))

2.En sevdiğiniz yazar/lar?
Paulo Coelho, Debbie Macomber, Balzac, Nıcholas Sparks, Jane Green, Robın Sharma, Aykut Oğut, Elif Şafak, Nermin Bezmen, Hande Altaylı, Ahmet Altan, Canan Tan, Ahmet Şerif İzgören, İskender Pala, R.Şanal, Kerime Nadir, Can Yücel (Daha Sayamadığım bir çoğu var, şuan aklıma gelenler bunlar)

3.En beğendiğin Kitap/lar?
Simyacı, Işığın savaşçısının el kitabı (Paulo Coelho) Vadideki zambak,(Balzac)Aşk mektupları, Defter(Nıcholas Sparks) Evrenden torpilim var, Aynalı kitap (Aykut Oğut)

4.(Yerli/yabancı) hangi yazarların kitaplarını daha çok tercih edersin?
Her ikisini de severk okuyorum...

5.Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?
Küçük mucizeler dükkanı, Bir yumak mutluluk (Debbie Macomber) Ferrari'sini satan bilge, Koza kelebeği bilmez, Aile bilgeliği(Robın Sharma)Sır, Aurora'nın incileri (Nermin Bezmen)

6.Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?
Kişisel gelişim, Romantik komedi:) Hayata dair öyküler. Son üç yıldır çocuk gelişimi...

7.En son hangi kitabı okudun?

Aile Bilgeliği (Robın Sharma)

8.Şu anda hangi kitabı okuyorsun?
Bahçemde yaşaran umutlar (Debbie Macomber)

9.Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?
İyi ki varlar... Fikir edinmek adına çok yararlı görüyorum ve görüşlerini önemsiyorum...

10.KİTAP OKUMAK sizin için ne ifade ediyor?
Soruyu büyük harflerle yazmışsınız o kadar önemli:) kitap okumak hayattan kopup sayfalar arasında kaybolmak, kahramanda kendini bulup yolculuklara çıkmak, Kendine şehirler yaratmak...
birde bilgi dağarcığını geliştirip hayata tekrar gelmek...

Bende derya, Adanın Annesi, Fincan Teyze, jale, kabul ederlerse mimliyorum:))

6 yorum:

  1. Canım benim günaydın mim için çok teşekkür ederim.Ama bana gün yetmiyor
    kitap okumaya fırsatım kalmıyor.Oysa
    genç kızken çok okurdum:))Şimdi Rabbim nasip ederse emekliliği bekliyorum öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. (derya)
    Tamam canım...
    Güzel günler...:)

    YanıtlaSil
  3. mim için teşekkürler. en yakın zamanda memnuniyetle cevaplayacağım...
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  4. (Fincan Teyze)
    :) Teşekkürler...
    Güzel ve uğurlu günler...

    YanıtlaSil
  5. Hande Altaylı'nın kitaplarını bende çok seviyorum.
    Ne güzel yazardır o :)

    YanıtlaSil
  6. (Gece Yürüyüşü)
    Aşka şeytan karışırla merhaba dedi bizle... Marazla adım atıp, Kahperengiyle devam etti:)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...