29 Mayıs 2012 Salı

Evimde Demlenenler

Günün kafası karışmış, yağmur mu yasa, güneşmi açsa? kararsız hava etrafta dolaşıyordu sabah uyanıp camı açtığımda... Eşim bugün izinli, Kayra yeni iyileştiğinden evden çıkmamaya karar vermişdik önce ki gece... Evde susam kokulu güzel bir kahvaltı yapıldı...

Oğlumun Simit Yeme Sanatı :)

Damla sakızının o eşsiz kokusunda kaybolmayı seviyorum... Kahvemiz cezvesinden fincana dökülürken bizi çağırıyordu sanki... Tatlılarımızı her ne kadar el yapımı tercih etsem de, bu gün tembel tarafımdan servise başladım :) 

 Başlamadan Önce...

Ailemiz masanın etrafında toplanmış küçük beyin tatlı yeme çabasına odaklanmıştık, dökse de, saçsa da bir yerden başlaması gerekiyor diye düşünüyoruz... Hala annesi besliyor da...
 Masanın Diğer Tarafında ki Camdan Kuşlara Bakıyor:)

Dünyası öyle renkli ki, oğlumun bakışı, gülüşü henüz kullanmaya başlamış kelimeleri hayatımıza neşe, renk katıyor...
 Bittikten Sonra :)

Ne zaman kahve içsek sanki fal bakacak gibi fincanları kapatır, Açtığımızda da içimiz kabarmış, yolumuz var diye bakıp eşimle gülüşürüz...
 Mini Dünyamın Keyfi Yerinde

Bir saatliğine evden ayrılmalı, bankaya gidip ödenecek faturaları yatırmalıydım... Çıkmadan önce dışarıdan bir şey ister misiniz? Diye seslendim. ilk ses Bal Damlam'dan yükseldi. "mamaa" diye :)
Babasıda "sen bak bir şeyler" dedi... Bu kahvenin yanında atıştırmalık çikolatalardan al demenin bir başka yoluydu:)
 Baba Oğul Sevgi Seli

Bizimkileri başbaşa bırakıp evden çıktım. Yolun tam karşısında yanı başımızda ki sitelere, apartman dairelerine inat mustakil bir ev... Çiçeklerin renkleri gülümseyerek selam verdi yine:)
 Çiçeklerin Renkleri...

İşim çok uzun sürmedi, markete uğrayıp fazla vakit kaybetmeden eve varmıştım bile... Eşim her zaman olmasada bir güzellik yapıp mutfağı toplamış... Oğluşumda balıkları besleyip öğlen uykusuna yatmıştı...
Bunlar da Balıklarımızın Bir Kısmı :)

Mutfağa girmiş, yemeği yapmaya karar vermiştim... Bugün mutfağımın rengi mor:) patlican ve biber dolması... Yanına ev yapımı yoğurdumdan ayran çok yakışacak....
Pişmeden Önce :) 

Mutfakta vakit geçirmeyi seviyorum, yemek hazırlanmış... Kayram uyanmıştı... Zaman öyle çabuk geçiyordu ki. film izlerken alt yazıları okuyamadan sahnelerin geçip gitmesi gibi, bir çok güzellikler geçiveriyordu farketmeden... Ben de bu günün güzelliklerini geçirmeden paylaşmak istedim...
 Piştikten Sonra

Yemekler yenmiş, zaman ilerlemişti... Taze çiçek kokuları eşliğinde biz de film izlemek için geçtik ekran başına (Avatar)... Ve böylece bir gün daha demlenmiş oldu yaşamda... 
Dün Gece Eşimden Gelen Çiçekler


19 yorum:

  1. canım ne güzel, demlenmiş tam tadında bir gün geçirmişsiniz ALLAH saglık huzur eksik etmesin yaşamınızdan... bu arada kuru paplıcan dolmasıda çok severim afiyet olsun :))) Kayra yıda öpüyoruz sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Gün neredeyse ötekine devşiriliyor; geç bir yorum ama ancak bakabildim resimlerinize.
    Bakarken aklımdan geçenleri de size ileteyim istedim. Dilerim ve isterim ki Allah sizi birbirinize çok görmesin! Mutluluğunuz hep böyle heryerden hissedilecek kadar çok ve yoğun olsun!

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. simidi görünce anladım kimin dişlediğini :) afiyet olsun .

    YanıtlaSil
  4. ooohh ne güzel bir gün hep birlikte, hep böyle tatlı kalın :)

    YanıtlaSil
  5. simit öyle yenir ama siz bilmiyorsunuz.
    dolma nefis görünüyor. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. En kötü gününüz böyle olsun.
    Kayra'nın simit yiyişine bayıldım:)
    Bir de o mor çiçekler.. ahh ahh öyle güzel çiçeklerin olduğu bir evde yaşasam..

    YanıtlaSil
  7. dilekçim bende kayra gibi yemeyi severim.. hatta simitle yetinden bisküvitleri de öyle yirim :))

    YanıtlaSil
  8. (fadinin sanati)
    Amin, hepimiz için inşallah... Canım güzel sözlerin için teşekkürler...
    Elif'e sana öpücükler...

    YanıtlaSil
  9. (Nurdan)
    Nurdan hanım ne güzel cümleler böyle, teşekkürler güzel dilekleriniz için...
    Mutluluğunuz hep içinizi ısıtsın...

    YanıtlaSil
  10. (gonca keskin)
    :)Teşekkürler... Güzelliğiniz her zaman içinize sığmayıp, her yanınıza dağılsın...

    YanıtlaSil
  11. (Ilknur Olmez)
    Teşekkürler... güzel gören gözlerde güzelleşiyor insan...

    YanıtlaSil
  12. (Nilhan - Küçük Mucizem)
    Teşekkürler, Öğreniyoruz Kayracımdan bir çok şey:))
    Sevgilerin ve sevdiklerin hep yanında olsun...

    YanıtlaSil
  13. (Nesrin)
    Amin canım...
    İnşallah kalbinde ki evde sevdiklerinle beraber hep mutlu yaşarsın...

    YanıtlaSil
  14. (sevgi)
    Afiyet olsun canım...
    Ben bilememişim öyle yenirmiş, hem gülümsetiyor, hem mutlu ediyor...
    Adın gibi hep sevgi dolu kal...

    YanıtlaSil
  15. Dilekcim inan ben tatil yapıyorum sandım kendimi yazını okudukça :)
    böyle güzel keyifleriniz hep olsun inşallah.. dolma nefis görünüyor ellerine sağlık.. kuzunu çok öptümmm

    YanıtlaSil
  16. (Adanın Annesi)
    Canım benim, teşekkürler...
    Yüreğinin güzelliğiyle geliyor sözlerin...

    YanıtlaSil
  17. Harika bir gün... Anın tadını çıkararak (; Yazınızı okuyunca içim açıldı, oh ((:

    YanıtlaSil
  18. (Miss Marmelat)
    Teşekkürler... Buna çok sevindim...
    :)
    Güzelliklerle kalın...

    YanıtlaSil
  19. balıklar çok hoş. Bende bloğuma bekliyorum.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...