29 Mayıs 2012 Salı

Fincan Boyadım

 Aslında uzun zamandır aklımdaydı... El becerelerini resmederek post hazırlayan bir çok blog arkadaşıma imrenek ve severek bakıyordum... Bu fincanda mutfağımın dolabında arka köşelerde duruyordu sade ve beyaz...

 Azıcık renkten bir şey olmaz dedim ve bir oje yardımıyla Demlenmiş Yaşam Öyküleri yazarak, Suzanne Wollcott kızından çizdim, daha doğrusu çizmeye çalıştım, oje fırçası ile oldukça zorlandım...

Ben yaparken zevk aldım, bittiğinde ise sevimli geldi gözüme... Tabii benim fikrim bu yönde, Sizinde değerli düşüncelerinizi almak isterim...

15 yorum:

  1. sevimli olmuş eline sağlık :) ben de bir şeyler boyuyorum kullanmadığım ojeler ile. terapi oluyor uğraşmak :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel olmuş elinize sağlık :). Ojeyle bir şeyler boyamak aklıma gelmemişti daha önce hiç. Denemem lazım :)

    YanıtlaSil
  3. Şirin bir fincan olmuş..Hemde mutfağında azıcık değişiklik yapmak isteyenler için güzel fikir olmuş..Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. çok cici olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Sıra dışı yaratıcı bir boyama.Sıcak kahveleriniz olsun:))

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş canım herşeydende önemlisi senin eserin olmuş onun ayrı bir tadı olur insan kendinden birşeyler katıp sonra onu kullandığı zaman ki mutluluk bir ayrı oluyor

    YanıtlaSil
  7. (sırrakalem)
    Teşekkür ederim, benim içinde eğlenceli oldu...
    boyadıklarını paylaşırsan ben de görmek isterim...

    YanıtlaSil
  8. (ne yapmalı)
    Teşekkür ederim...
    Denemelerinizi mutlaka paylaşın...
    Güzelliklerle...

    YanıtlaSil
  9. (kardeşler-nikahşekeri)
    Teşekkürler...
    Yüreğiniz, gününüz hep aydınlık olsun...

    YanıtlaSil
  10. (Ilknur Olmez)
    Teşekkürler...
    Mutluluklarla kal...

    YanıtlaSil
  11. (canan beycan)
    Teşekkürler...
    Canım, güzel sözlerine sevindim...
    Seninç hep yanında olsun...

    YanıtlaSil
  12. (Tokideki Ses)
    Haklısın canım...
    Emeğinin sesini duymak istiyor insan ve kulağa çok hoş geliyor...
    Güzel sözlerin için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. ne guzel olmus senin eserin.ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  14. (Özgür Tatlar)
    Teşekkürler...
    hep güzel tatlarla, güzelliklerle kal...

    YanıtlaSil
  15. çok hoş olmuş benimde böyle düz kupalarım var. bende mi yapsam. Bende bloğuma beklerim.

    Görüşmek üzere

    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...