17 Mayıs 2012 Perşembe

Sizin Gününüz

Gazeteci 102 yaşında olan bir adamla ropörtaj yapmaya gitmiş.
Haliyle ona bu yaşına kadar nasıl geldiğini, ne tür bir beslenme uyguladığını ve spor yapıp yapmadığını sormuş, uzun ve sağlıklı bir yaşam için ip uçları vermesini istemiş.

Yaşlı ve dinç adam gazeteciye, ben herhangi bir beslenme programı uygulamam ya da çok özel bir egzersiz programım falan yok demiş.

... Gazeteci çok şaşırmış, yaşlı adam sözlerine devam etmiş, “Sadece kendimi bildim bileli tek bir şey yaptım ve asla yapmaktan vazgeçmedim.

Her sabah çok erken kalkarım, odamın perdelerini sonuna kadar açar ve o gün ister çok yağmurlu, çamurlu, gökgürültülü olsun, ister karlı, ister güneşli ya da sisli, kasvetli bir gün olsun…

Gökyüzüne uzun uzun bakar ve ‘Bugün tam benim istediğim gibi bir gün… Bugün benim için muhteşem geçecek!’ derim.
Alıntı

18 yorum:

  1. Harika bende ne kadar geç yatarsam yatayım her sabah 6'da kalkarım:)))

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel bir yazı. Ben de böyle bakmaya çalışıyorum ama ne kadar başarılı olduğum ise tartışma konusu:)

    YanıtlaSil
  3. paylaşımına sağlık tatlımm..umarım hepimiz bunu başarabilirz..

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar evet kesinlikle doğru buluyorum. Bazan bende yataktan kalktığımda ve odamın içerisine giren gün ışığını gördüğümde "ooooo oooo bugün benim için en mutlu gün" dersem eğer..... kesinlikle keyifle geçiyor günüm. Ama yaşam işte...... sağlıkla kalın. Sizi takipteyim

    YanıtlaSil
  5. (derya)
    Deryacım o zaman pencereyi açıp bu cümleyide söylemeyi ihmal etme:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. (Nesrin)
    Canım bu farkındalığı yaşıyor olman güzel...
    İşe yarayacaktır mutlaka...

    YanıtlaSil
  7. (Coşkunlu Figen)
    Teşekkürler Figencim...
    inşallah güzelliklerin her biri hayatımızda yer alır...

    YanıtlaSil
  8. (Dilek)
    Teşekkürler...
    Gününüzü yine kendiniz güzelleştiriyormuşsunuz... En önemlisi de bunu başarabilmek... tebrikler...
    Sevgilerim sizinle...

    YanıtlaSil
  9. merhabalar bence çok güzel bir yazı ve güzel blog ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. (arsız bela)
    Teşekkürler...
    sağolun...

    YanıtlaSil
  11. (efecan)
    Sağolun, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  12. (türkü dinle)
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. evet yapabilmek lazım :) ama bazen ancak koşarak çıkabiliyorum evden o gün için ne çıkarsa bahtıma diyerek :)

    YanıtlaSil
  14. (emreyle hayat)
    İnşallah Bahtınıza hep güzellikler çıkar:)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...